Vrátenie a reklamácia

jolly
 
 
V JOLLY chceme aby ste vedeli, že sa Vaše požiadavky snažíme plniť čo najrýchlejšie. Pri vrátení tovaru sa snažíme poslať peniaze čo najskôr, reklamácie sa snažíme vybaviť tak, aby to netrvalo dlho. 

 

VRÁTENIE TOVARU

Máte zo zákona 14 kalendárnych dní, aby ste nám nevyhovujúci tovar poslali naspäť bez udania dôvodu.

Nenosený, neporušený tovar, v pôvodnom obale a s pôvodnými visačkami.

Ak splníte všetky podmienky, peniaze Vám vrátime najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa prijatia tovaru, Vaše peniaze sa ale snažíme poslať vždy najskôr ako je to možné.

Pre založenie vratky môžete použiť formulár, vytlačte formulár nižšie, vypíšte ho a pošlite k nám. 

VRÁTENIE CEZ SLUŽBU PACKETA – SPÄTNÁ ZÁSIELKA

Ide o najjednoduchší a najlacnejší spôsob vrátenia tovaru.

Služba funguje tak, že tovar, ktorý chcete vrátiť aj so všetkými potrebnými dokumentami zabalíte a zanesiete do podacieho miesta Packeta podľa Vášho výberu. Tam nadiktujete ID odosielateľa pre spätnú zásielku, ktoré Vám pošleme do emailu. Neposielajte na dobierku !!! 

 ID nášho obchodu: napíšte na info@jolly.sk

obsluha v Packete vytlačí štítok a Vám vytlačí potvrdenie o prijatí zásielky. Tovar nám bude doručený do obchodu a na mieste nič neplatíte. Túto službu môžete využiť, aj keď tovar k Vám putoval iným prepravcom.

Táto služba je však spoplatnená podľa aktuálneho cenníka na www.zasielkovna.sk (tu nájdete aj zoznam podacích miest). Využitím tejto služby automaticky súhlasíte s tým, že Vám bude táto suma odpočítaná od sumy na vrátenie peňazí za tovar.

REKLAMÁCIA TOVARU

Reklamovanie tovaru platí štandardných 30 dní od doručenia reklamovaného tovaru k nám, dokedy musíme závadu odstrániť a reklamáciu vyriešiť, ak sa tak nestane, máte právo na vrátenie peňazí. Všetky podrobnosti nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.

Reklamovaný tovar posielame na posúdenie výrobcovi, resp. distribútorovi, nemáme oprávnenie na posudzovanie reklamácií. Preto nemôžeme o vybavení reklamácie rozhodovať hneď. Vždy čakáme na vyjadrenie. O tomto vyjadrení Vás vždy informujeme.

V prípade uznanej reklamácie Vám táto čiastka nebude odpočítaná a náklady na vrátenie tovaru tak budeme znášať my.

Reklamačný formulár